قاب تابلو های روان چیست

آیا تا به حال فکر کرده اید که 1 قاب زیبا چقدر می تواند در زیبایی عکس های شما نقش داشته باشد؟ 1 قاب تابلو روان مناسب با عکس شما نه تنها به زیبایی خانه ی شما کمک می کند بلکه با هر بار نگاه کردن به آن خاطره ای زیبا را به یاد شما می آورد. حال تصور کنید که شما می خواهید یک مغازه باز کنید اولین چیزی که جلب توجه می کند تابلویی است که شما در سردر مغازه ی خود نصب کرده اید. این تابلوها در جذب مشتری های شما خیلی نقش بسزایی را ایفا می کنند.به یک نمونه از تابلوهای جذاب مغازه ی مکدونالد توجه کنید:
استفاده از رنگهای گرم مانند قرمز و زرد که باعث به وجود آوردن اشتها در آدمها می شود و همچنین تابلوهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده به جذابیت این مغازه افزوده است.
یا به این نمونه عکس توجه کنید :
اولین حدسی که می زنید چیست؟ بله رستوران. این یک مغازه ی استارباکس واقع در سیاتل امریکا می باشد.این مغازه با سردری ساده و تزیینی زیبا کاملا حس پذیرایی و گرما را به شما می دهد.حتی اگر شما گرسنه هم نباشید بازهم دوست دارید وارد این رستوران شوید و لحظات خودتان را آنجا بگذرانید.به خصوص که این رستوران واقع در محله ی دانشگاهی می باشد که کاملا این فضا با این محیط سازگاری کامل دارد.