دوربین سونی



سونی دوربین بدون آینه جدید خود با قابلیت تعویض لنز را معرفی کرده است. Alpha A۶۰۰۰ دارای سنسور ۲۴.۳ مگاپیکسل است و سرعت فوکوس اتوماتیک این دوربین با بهترین‌های DSLR رقابت می کند.

بهترین ها در زمین: سونی دوربین بدون آینه جدید خود با قابلیت تعویض لنز را معرفی کرده است. Alpha A۶۰۰۰ دارای سنسور ۲۴.۳ مگاپیکسل است و سرعت فوکوس اتوماتیک این دوربین با بهترین‌های DSLR رقابت می کند.

سونی از این دوربین به عنوان جانشین NEX-۶ یاد می کند که در دسته دوربین های کامپکت قرار می گرفت. سنسور این دوربین ۲۴.۳ مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS بوده و به آخرین پردازنده تصویر سونی یعنی Bionz X مجهز شده است. برد ISO این دوربین از ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ می باشد، که نشان از کیفیت خوب عکس ها در هر شرایط نوری را می دهد. همچنین توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p در فریم ریت های ۶۰/۵۰/۲۴ فریم بر ثانیه را دارد.

اما جذابترین ویژگی این دوربین مربوط به سرعت آن در فوکوس است، جایی که با استفاده از یک سیستم فوکوس اتوماتیک ترکیبی این اطمینان را می دهد که شما سریعترین دوربین با لنز قابل تعویض و سنسور تصویر APS-C را در دنیا دارید. با ویژگی ۲۵ نقطه تشخیص کنتراست و ۱۷۹ نقطه تشخیص فاز قادر خواهید بود که تنها در ۰.۰۶ ثانیه فوکوس کنید. این دوربین همچنین دارای قابلیت عکسبرداری مداوم ۱۱fps است.

اندازه دوربین ۱۲۰x۶۶.۹x۴۵.۱mm و وزن آن ۳۴۴ گرم است. یکی از تفاوتهایی که این دوربین با NEX-۶ دارد این است که کنترلر های شماره گیر در دوربین جدید در کنار یکدیگر جای گرفته اند، بر عکس دوربین قبلی سونی که در یکجا انباشته شده بود. همچنین این دوربین دارای چند رابط است که با آن می توانید دوربین را به میکروفون، یا به یک فلاش (زمانی که فلاش خود دستگاه کار نمی کند) وصل کنید. این دوربین دارای یک منظره یاب الکترونیکی با ۱,۴۴۰k نقطه و یک صفحه نمایش ۳ اینچی از نوع LCD که تا ۴۵ درجه قابلیت پایین آمدن و تا ۹۰ درجه قابلیت خمیدگی دارد.

این دوربین همچنین دارای اتصالات وای-فای و NFC برای انتقال اطلاعات با یک دستگاه اندرویدی می باشد. قیمت این دوربین ۶۵۰ دلار برای بدنه خالی و ۸۰۰ دلار با یک لنز کیت ۱۶-۵۰ میلیمتر برچسب گذاری شده است و از ماه آپریل در رنگ های نقره ای و مشکی در دسترس خواهد بود.