افزایش بهره وری تیلت

 استفاده از اپ های چندمنظوره

دانلود اپ های مخصوص بازی همیشه وسوسه انگیز است اما این نکته را به یاد داشته باشید که با استفاده از یک اپ کمکی می توانید از این اپ های در یک شرایط بهتر استفاده کنید. یکی از این اپ های کمک اپلیکیشن گران قیمت Parallels Access است. این برنامه که تنها برای کاربران آی پد قابل استفاده است به کاربران اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مختلفشان را از طریق تبلت، در مک و pc اجرا کنند. این اپلیکیشن با قیمت ۷۹ دلار ۹۹ سنت (برای استفاده در هرسال) هر چند گران است اما با توجه به امکانات سودمندی که به کاربرانش می دهد قیمت آن را توجیه پذیر می کند. در کنار این اپ شما می توانید از اپلیکیشن های مخصوص سرویس هایی چون

Dropbox ، Trello و Campfire نیز کارآیی تبلت تان را افزایش دهید و از طریق آنها کارهایتان را بین تبلت یا لپ تاپ و pc کنترل و انجام دهید.

۲ سازمان دهی صفحه Homepage

این مرحله ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید. درست مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها نیز توانایی سازماندهی اپ های روی صفحه نمایشگر را به شما می دهند. یعنی شما باید بتوانید جای گیری اپ ها و برنامه های ضروری خود را که زیاد با آنها سرو کار دارید، طوری سازماندهی کنید که سریع تر به آن دسترسی داشته باشید جایی مانند صفحه Homepage. در واقع باید برنامه های کاربردی شما در صندلی جلو قرار بگیرند و دیگر اپ ها مانند اپ های بازی در صندلی ها بعدی.

۳ استفاده از ابزار جانبی

در حال حاضر در بازار محصولات دیجیتالی مانند تبلت ابزارهای جانبی وجود دارند که استفاده از آنها کارآیی دستگاه شما را هم راحت تر و هم چند برابر می کند. یکی از این ابزارها Touchfire است. این ابزار یک کیبورد مخصوص است که به شکل یک قاب مغناطیسی و تاشو به کیبورد مجازی تبلت شما متصل می شود و کار با آن به راحتی کار با یک کیبورد سخت افزاری است. البته باید بگوییم استفاده از این ابزار کمی برایتان گران تمام می شود چرا که قیمت تعیین شده آن ۴۹ دلار و ۹۹ سنت است. اگر می خواهید کار تایپی زیادی با تبلت خود انجام دهید استفاده از این ابزار قطعا برای شما سودآور خواهد بود.

۴ کیبورد های اکسترنال بخرید

به جز مورد بالا اگر دوست دارید موقع تایپ با تبلت

بیشتر احساس راحتی کنید و به کارتان سرعت ببخشید می توانید از کیبوردهای قابل حمل مخصوص تبلت ها نیز استفاده کنید. مدل های مختلفی از این کیبوردهای قابل حمل در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید اما یکی از بهترین مدل های این نوع کیبورد محصول شرکت Logitech با نام مدل k۸۱۰ است.

۵ استفاده از تبلت به عنوان صفحه نمایش دوم

لزوما شما برای کار با تبلت خود و استفاده از کارآیی های آن نیاز به استفاده از نمایشگر آن ندارید. تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که امکانات تبلت خود را از یک یا چند نمایشگر بزرگ دیگر ببینید؟ در حال حاضر برای دو سیستم عامل ios و آندروید اپلیکیشن های مخصوصی وجود دارد که به کمک آنها می توانید صفحه نمایش تبلت تان را به یک یا چند مانیتور دیگر منتقل کنید. چند نمونه از این اپ ها را در زیر به شما معرفی می کنیم:

Air Display با قیمت ۹ دلار و ۹۹ سنت: با این اپلیکیشن اتصال آی پد یا تبلت هایی با سیستم عامل آندروید به کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و مک امکان پذیر می شود. همچنین Air Display اجازه اتصال لپ تاپ شما را به شکل بی سیم با مانیتور دسک تاپتان را می دهد.

iDisplay با قیمت ۴ دلار و۹۹ سنت: این اپ هم دقیقا مانند اپ بالایی کار می کند اما با سرعت بیشتر.

REDFLY ScreenSlider با قیمت یک دلار و ۹۹ سنت: این اپلیکیشن که تنها برای تبلت هایی با سیستم عامل آندرویدی است این امکان را می دهد که تبلت شما در نمایشگرهای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز به نمایش در بیاید. طراحان این اپ در سایت خود اعلام کرده اند که به زودی نسخه های سازگار با سیستم عامل های دیگر را نیز روانه بازار خواهند کرد.

MaxiVista با قیمت ۹ دلار و ۹۹ سنت: این اپ برعکس REDFLY ScreenSlider تنها برای برقراری ارتباط بین آی پد با دستگاه های ویندوزی طراحی شده است.

Splashtop XDisplay رایگان با امکانات محدود، ۴ دلار و ۹۹ سنت برای نسخه کامل: پیش تر اپلیکیشن Splash با قابلیت کنترل از راه دور کامپیوترهای دسکتاپ شناخته شده بود. اما شما می توانید با نصب همزمان اپلیکیشن های XDisplay و Splashtop Streamer از آی پد به عنوان نمایشگر دوم کامپیوترتان بهره ببرید. اگر به هر دلیلی از جمله گران بودن این اپ ها نمی توانید از آنها استفاده کنید یک راه آسان تر و بدون هزینه هم وجود دارد. یعنی می توانید تبلتتان را کنار کامپیوتر یا لپ تاپ خود قرار دهید با این کار هنگام کار با لپ تاپ به امکانات تلبت تان نیز دسترسی دارید.