10 دلیل برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی بدون شک یکی از ضروری ترین و در عین حال سودمندترین کالاهایی است که می تواند در منزل شما وجود داشته باشد. اگر هنوز هم نسبت به منافع این محصول ، به نتیجه نرسیده اید ، در زیر 10 دلیل برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را ذکر کرده ایم:
1 – آب تصفیه شده مراتب گوارا تر و با کیفیت تر از آب لوله کشی بوده و عاری از هرگونه کلر و ماده شیمیایی دیگر است.
2 – اين دستگاه ها درست قبل از مصرف آب ، کلیه ناخالصی ها و آلاینده های محلول در آب ، نظیر : نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کادمیوم و ... را از آب حذف کرده و در نتیجه این مواد مضر وارد بدن شما و فرزندانتان نمی شود.
3 – آب تصفيه كن ، یک کارخانه کوچک و مجهز در منزل شماست که آب سالم تولید می کند و هزینه های آن به مراتب از تهیه آب معدنی کمتر و کیفیت آب تولید شده توسط آن ، از آب معدنی بسیار بهتر است.
4 – با حذف کلر و محصولات فرعی آن از آب شهری ، خطر ابتلا به سرطان رکتوم ، سرطان روده و سرطان مثانه را تا حد زیادی کاهش ميابد.
5 – نوشیدن آب سلام ، خطر ابتلا به بیش از 20 درصد از بیماری ها را به طور کامل از بین برده و منجر به سلامتی بیشتر شما و فرزندانتان می شود.
6 - دستگاه تصفیه آب خانگی ، علاوه بر تامین آب آشامیدنی ، آب پاکیزه و سالم برای پخت و پز را نیز تامین می کند.
7 – با حذف بسیاری از آلاینده ها ، خطر ابتلا به انواع بیماری های گوارشی کاهش پیدا می کند.
8 – نوشیدن آب خالص و گوارا توسط کودکان شما ، باعث بهبود واکنش های ذهنی و فیزیکی آنها شده و نشاط بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد.
9 – آب خالص ، باعث افزایش رشد موها و طراوت و شادابی آنها شده و از ریزش موها جلوگیری می کند.
10 – دستگاه تصفیه آب خانگی ، بعنوان یک سنگر دفاعی در برابر بیش از 2100 نوع آلاینده شناخته شده که ممکن است در آب موجود باشند عمل کرده و از شما و فرزندانتان محافظت می کند.