اهمیت تصفیه آب

انسان ها از بدو تولد به نوشیدن آب احتیاج داشته اند. اهمیت پاکیزگی آب برای همگان آشکار است. معمولا آب های زیر زمینی حاوی مقادیر زیادی از جامدات معلق ، وییروس ها، باکتری ها، کرم ها و یاخته ها هستند که اگر به بدن انسان وارد شوند، موجب بروز انواع بیماری ها می شوند. همچنین آب های سطحی به دلیل داشتن آمونیاک، نیترات، نیترات ها وفسفات های کشاورزی، آلوده می باشند. بنابراین آب ها احتیاج به تصفیه دارند تا میکروب زدایی شوند و برای مصرف اشامیدن قابل استفاده باشند.

سیستم تصفیه آب تمام خانه
اگرمنبعی که آب منزل شما را تامین می کند به طور کلی آلوده و غیرقابل مصرف است سیستم تصفیه آب تمام خانه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد اگرچه این سیستم کمی گران تر از سایر سیستم هاست ولی عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارد.
سیستم تصفیه آب تمام خانه می تواند برای از بین بردن ارگانیسم های میکروبی و همچنین حدف فلزات سنگین که برای سلامت انسان مضر هستند و در ماشین لباسشویی و لوازم خانگی و دوش حمام و شیرها رسوب می کنند به کاررود. سیستم های خانگی معمولا در نقطه ورودی کانال آب به خانه نصب می شوند . کارتریج فیلتر خوب سیستم خوب خانگی می تواند بین380000لیتر تا 570000 لیتر را تصفیه کند بدون اینکه نیاز به تعویض داشته باشد. بسته به نیاز شما فیلترهای این سیستم، سایز و نرخ جریان متنوعی دارند.